ناز پسند

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان فیلم من و شارمین | کامل | Full HD

دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی من و شارمین با کیفیت عالی 1080p

لینک دانلود قرار گرفت

فیلم من و شارمین

دانلود فیلم من و شارمین

گروه فیلم : اجتماعی – کمدی

سال تولید : 1394

کارگردان : بیژن شیرمرز

بازیگران: ویشکا آسایش ، پژمان بازغی ، مجید صالحی ، سحر قریشی ، رامین ناصرنصیر ، نیما شاهرخ شاهی ، پوراندخت مهیمن ، ربیعی مطمئن ، گوهر خیراندیش ، محمود جعفری

خلاصه داستان : فیلم من و شارمین داستان زندگی دختری به نام تینا را روایت می کند که پیشگویی عمه خود را باور دارد… شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت ناز پسند این فیلم را دریافت کنید






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی